KU Parkkis SYYSKOKOUS 5.11.2019 päätöksiä

6.11.2018

Keski-Uudenmaan Parkinson-kerho tarjoaa vertaistukea, liikuntamahdollisuuksia ja kulttuurielämyksiä

Kerhon toiminnan perusta  on Parkinson tautia sairastavien ja heidän läheistensä tukeminen järjestämällä vertaistukea, monipuolista liikuntaa, muuta kulttuurri. ja virkistystoimintaa. Tiedonjakaminen on myös tärkeä osa ja asiantuntijoiden esitelmät kerhotapaamisissa ovat siitä siitä esimerkkinä. Alkava vuosi 2019 on myös kerhon 20. toimintavuosi, sillä se perustettiin 1999.

Kerholla on syyskuusta toukokuuhun kuukausittain Vertaisryhmien kokoontuminen ja Kerhotapaaminen.

Viikottaista toimintaa on vesijumppa tiistaisin, keilaus keskiviikkoisin ja pukka  sekä pelkkis pelivuoro torstaisin.

Vuodelle 2019 Kerhon puheenjohtajaksi valittiin Sampo Sulopuisto Kellokoskelta. Sihteeriksi valittiin Terhi Hero Keravalta. Varapuheenjohtajana jatkaa Seppo Nieminen Järvenpäästä. Taloudenhoitajana jatkaa Kaija Kuismin Keravalta.

He muodostavat yhdessä Kerhon johtoryhmän.

Kokouksessa korostettiin myös Kerhon toiminnan käytännöllistä luonnetta. Toiminta lähtee Parkinsonia sairastavien kerholaisten tarpeista ja painopiste on toiminnassa ja hallinto pidetään niin kevyenä kuin mahdollista.