TAPAHTUMAKALENTERI

• HUOM! Uusituilla kotisvuilla on myös uudistettu  kalenteri-toiminto, josta näet oman Kerhon tapahtumien ohella myös Uudenmaan Parkinson Yhdistyksen (UPY ry.) ja sen muiden Kerhojen sellaiset tapahtumat joista halutaan kaikkien tietävän.

KUUKAUSITTAISET TAPAHTUMAT

• Vertaistukiryhmä kokooontuu joka kuukauden ensimmäinen maanantai kello 15.30-16.45 Viertolan Palvelukekskuksessa Keravalla
    • Parkinsonin tautia sairastavien Vertaistukiryhmän vetäjä on Risto Roine.
  • Kerhotapaaminen on joka kuukauden esimmäinen maanantai kello 17.00-19.00 Viertolan Palvekeskuksen Ruokasalissa.
  • Seuraava Kerhotapaaminen on maanantaina 13.tammikuuta kello 17.00-19.00. Vieraana on tutkija Antti Mäkelä Ilmatieteen laitokselta. Esitelmän aiheena on "Ilmaston muutos ja sään ääri-ilmiöt" Maapallo on kokenut miljoonien vuosien aikana useita ilmastonmuutoksia. Tässä esitelmässä käydään läpi meneillään olevan ilmastonmuutoksen syitä ja seurauksia, sekä mm. miten Suomen ilmasto on jo muuttunut ja miten sen ennustetaan muuttuvan.

VUODEN KIERTO

• Kerhon Vuosikokous on helmikuussa Kerhotapaamisen yhteydessä. Siinä tarkastellaan edellisen vuoden toimintaa jälkeenpäin.
  • Kerhon Syyskokous on marraskuun Kerhotapaamisen yhteydessä. Siellä käsitellään suunnitelmat seuraavan vuoden toimintaa ajatellen ja valitaan kerholle vastuuhenkilöt.

VIIKOTTAINEN TOIMINTA

• Tiistaisin Boccia Tuusulan Uimahallissa kello 12.00-14.00 syys-toukokuu
  • Tiistaisin vesijumppa Tuusulan Uimahallissa kello 13.00-13.30 syys-toukokuu
  • Keskiviikkoisin keilaus Järvenpään Keilahallissa kello 15.00-16.00 elo-kesäkuu

Boccia

Syys-toukokuulla Bocciaa pelataan Tuusulan Uimahallin alakerrassa olevassa liikuntatila 1:ssä tiistaisin kello 12.00-14.00. Siellä on sääntöjem mukainen kenttä.

Boccian perustiedot tästä

Boccia-turnaus on 27.lokakuuta ja sen järjestää Tuusulan Liikunatoimi. Yritämme koota joukkueen kerhon keskuudesta kilpailemaan muiden potilas- ja eläkeläiskerhojen kanssa.

Tässä on kutsu

Boccian yhteyshenkilö on Markku Elmikäinen. Puh. 040 768 5296

Vesijumppa

Vesijumppa jatkuu näillä näkymin Tuusulan Uimahallissa. Ajankohta on siis tiistaisin ja jumppa on 13.00-13.30. Hinta 4 € per kerta. Kuittaa käyntisi KU Parkkis-kerhon listaan mennessäsi kassalla. Maksu peritään jälkikäteen. Maksu oikeuttaa uimiseen ja saunomiseen 2 tunnin ajan.

Vesijumpan yhteyshenkilö on Terttu Latvio p.  0400 463 284

Keilaus

Kerhon keilavuoro on Järvenpään Keilahallissa keskiviikkoisin 15.00-16.00.

Ratavuoro varataan edellisella käyntikerralla Keilahallin kassalla olevaan K-U Parkinson-kerhon listaan. Halli varaa tarpeellisen määrän ratoja käyttöömme em. varausten perusteella.

Ratamaksu 8 € suoritetaan kassalle saavuttaessa hallille.  Mikäli varatun pelivuoron jättää käyttämättä on varaaja velvollinen maksamaan ratamaksun ellei saa hankituksi tilalleen toista henkilöä.

Keilauksen yhteyshenkilö on Juha Pöyhtäri p. 045 1891116

Tulevien keilakilpailujen kutsut ja aiempien kilpailujen tulokset löytyvät ww.keilat.fi sivuilta joille pääset napautamalla  tästä

Kerhon keilauskäytäntö on kuvattu tässä KU Parkkis keilauskäytäntö 2019 ohje .pd

Seuraavat kilpailut ovat:

• Ennakkotieto: Kirkkonummen Parkinson-kerho järjestää perinteiset Tammi Keilakisat to 9.1.2020

• Ystävänpäivän keilakilpailu Tampereella pe 14. helmikuuta. Osallistumismaksu 25 €.

• Imatran keilakilpailu on to 27. helmikuuta. Maksu 22 €

• Perona Bowling tulokset 25.9.2019   Eesti keilatulokset syyskuu 2019.pdf